Back on track

Det var ett tag sen jag skrev nåt i bloggen hehe...
Men nu ska jag komma igång igen,typ...
Em och Fanny va i dag de skulle typ baka elr nåt,medans jag har paketerat och satt klisterlappar på kakburkar som vi ska sälja till klassresan i nian:( Not fun at all

I dag är det ju första December! Än har det ju inte kommit någon snö men julkalendern,superhjälternas jul har iaf börja och den verkar helt ok:P
Jag vet, det att det är barnsligt men jag gillar julkalendern,det hör ju till julen lixom^^

På tal om julkalendrar så har twilightsweden en!
Klicka på länkan för att komma till första luckan





//Matilda
//Matilda

Kommentarer
Postat av: Fanni<333

Heej :) cool blogg kolla gärna in min nya :)

pöss

2009-12-03 @ 17:19:41
URL: http://alltidfanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0