Jag ser det snöar,jag ser det snöar...

Heej!
Idag har jag,Em och Fampan vart och shoppat julklappar! Vi hade betämmt att vi skulle dela presenter i år och dem båda behövde köpa till sina brosor.Jag kan tyvärr inte säga vad jag köpte efter som det är står risk att dem läser det här så...men jag kan iaf visa upp ett par nya vantar jag köpte(har slarvat bort mina andra)på H&M. Dem är jättesöta,vita med små pärlor på. När vi skulle gå till bussen så snöade det! Nu känns det verkligen som julen är på väg
Mina vantar<3

Kommentarer
Postat av: Malin 6a

snälla berätta vad du köpte fanny är säkert aldrig inne på eran blogg

2009-12-14 @ 19:48:19
Postat av: Matilda The other bloggaren

Okej imorn i skolan



2009-12-14 @ 20:06:31
URL: http://peaceloveandtwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0