Kommer inte på någon bra rubrik

Hej!
Ska försöka skriva ett inlägg innan frukosten:P
Jag vet normalt att äta frukost kvart i tolv... hehe
Sorry för att jag inte bloggat så mkt på dem senaste dagarna^^
I fredags var jag,Em å Dampan å "shoppa".
Eller inte direkt shoppa , men åt mellis på McDonald`s och låna lite böcker på bibblan.
Och i lördags såg jag New moon!!!!!,btw var den skitbra!! mkt bättre än twilight!!!, och var hemma hos mina kusiner:P

Ems internet har typ lagt ner elr nåt,så hon har inte kunnat bloggat...

Men nu till dagens...

Dagens låt:

Är A white demon love song av The killers!
Just nu är det min favoritlåt:D



Dagens citat:
Felix:
You/She come with us
Edward:You go to hell!
Varning spoilers!
Det är från filmen ,ni vet när de har återförenats i Volterra ,precis efter Bella har fått in Edward i gränden så kmr Felix och Demetri

Dagens bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0