Jelly beans!

Hej!

Som sagt så har inte jag hunnit blogga nåt, har haft fullt upp med skolan,plugga och allting:P
Mammas kompis från Usa var här igår:D Vi fick skit mkt Jelly beans(godis bönor med olika smaker t.ex. blueberry,bubbelgum m.m.) att fylla våran Jelly beans automat med:D Jelly beans har varit mitt favorit godis sen jag smaka det för första gången när jag var i Usa.

Både Fanny och Malin har blivit frisk nu:D Malin kom till skolan i fredags och Fanny kommer på måndag.

På tal om Fanny så har hon bloggat dåligt:( Ajabaja Fanny,nu får du allt skriva några inlägg i bloggen.

Jag ska försöka skriva mer sen men har just nu grannarna över på middag , så vi får se...


Det är en sån här jag har fast röd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0