Ojojoj!

Hallojs!

Ni kanske fattar att det är jag,emelie som skriver. Vi har typ lagt ner frågestunden, men så fort det har blivit fler läsare kommer en till.

Jag tror att jag har blivit besatt av tre grejer:
Risifrutti med mannagrynsgröt(skitgott!)
Rapatacken på vakna! med the voice(den är så j***a kul!)
Scrapbooking
konståkning(det har jag alltid varit)
Twilight (det visste ni redan)
Och massa andra saker(det är ointressant)

Det där var inte tre va?

Men iaf!(iallafall!)

För ett tag sen så hade jag och matilda värsta fighten via sms. Först ringe vi varann och pratade lite, sen la matilda helt plötsligt på när jag låtsades vara amandavardet. Då började fighten.Den lät så här:
Jag(Em):Du la på!
Matilda(Ma):Jag vet
Em:Jävla bitch!
Ma:Tack detsamma!
Em: Spegel med klistermärke! Nu kan inte du skicka tillbaka den!
Ma:Spegel med bajskorv
Em: Du kan inte göra så! Jag satte klistermärke på min och dessutom har du ingen bajskorv till hands! Det har jag!
Ma: Då kissar jag istället!
Em: Aha men jag har redan jättebajat! Så det så!
Ma: Men jag har gaser i magen!
Em: Vad äcklig du är!

Sen ville inte matilda skriva nåt mer...


Lady gaga


Kommentarer
Postat av: Matilda känd som

2009-10-22 @ 16:12:18
Postat av: Matilda känd som The other bloggaren

Var du verkligen tvugen att skriva det där? Nu kmr alla tro att jag är dum i huvudet!!!

2009-10-22 @ 16:13:44
URL: http://peaceloveandtwilight.blogg.se/
Postat av: fampan/fanny

det är du (svar på kommentar)

skoja bara

älskar er

/// fanny

2009-10-22 @ 18:38:53
Postat av: Matilda känd som The other blogger

Ska du säga!

2009-10-22 @ 18:53:13
URL: http://peaceloveandtwilight.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det lät trevligt. 8)

2009-10-24 @ 14:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0