Good night(Matila again)

*Gäsp* Ska gå och lägga mig nu. Skönt att det är påsklov en vecka till så man kan få sova ut lite. Jag går upp klockan 06:30 och lägger mig vid 22:00, kanske somnar på en halvtimme. Det blir 8 timmars sömmn. Ska man inte sova tio egentligen! Inte konstigt att jag blir trött.

Imorgon ska jag ringa Em&Fanny och se om vi kan hitta på något. Annars kommer jag bara sitta inne hela dagen med lurar i öronen och näsan i en bok. Har bestämmt mig att jag bara får läsa ett kapitel om dagen så jag inte läser ut den så fort. Det kommer ju *host* hålla.  Det finns ju två till böcker i serien men den ena finns inte att köpa i sverige än och den andra har inte givits ut.

God natt, sweet dreams



Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0