Kill with cuteness!

Att döda med stil har alltid varit alla mördares dröm, och nu går den i uppfyllelse!!



Här kommer en förklaring:

Så kallade "Assault Vapen Bans" som nu löpt ut 1994 Clinton förbud och en fortfarande finns i stater som Kalifornien vill förbjuda gevär att vår missriktade lagstiftarna känner har något syfte i civila händer. De identifierar "onda egenskaper" de kan använda samlingsbegreppet klassificera dessa "militär stil" vapen i svepande ordalag. Naturligtvis dessa egenskaper, såsom plast pistol grepp, fat vant och klackar bajonett har absolut ingenting att göra med skjutvapen potential dödlighet i den verkliga världen och är bara kosmetiska detaljer. När allt det egentligen ingen roll vilken färg skjutvapnet om bränder samma ammunition rätt? Tja, i "andan" i Kalifornien Assault Weapon Ban Jag bestämde mig för att göra mitt bästa för att lindra rädslan för mina landsmän och Gun-banning lagstiftarna när jag satt ihop en ny AR-15 för min fru. Nedan är resultatet av mitt mödosamt arbete för att omvandla en elaka svarta gevär (EBR) i en söt rosa Rifle (CPR). Presentation av Hello Kitty AR-15!



Kram Em


Kommentarer
Postat av: Alice

Haha! Galet!

Ser ut som något man köper på Toys R us typ ;P

2010-04-14 @ 13:49:57
URL: http://koffeinistjavisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0