Soup in a cup

Hellu;D

Nu börjar jag också bli sjuk. Jag känner mig hög på snor och har skitont i halen. Jag har käkat ett paket halstabbleter som jag köpte vid lunch tiden. Det är inte dirket godis, det är dem äckliga vicks blue. Smakar som om jag tryckt i mig en tubb tandkräm.

Nu sitter jag i soffan och försöker plugga till so provet tills på torsdag. Jag fattra inte riktigt hur våra lärare resonerar. Vi har jobbat med Mesopotamine, landet mellan de två nilarna i 2 veckor, och nu ska vi ha prov på stormarsktiden?

Ett tips till er som har blivit sjuka av April vädret är Soup in a cup! När man är sjuk orkar man inte alltid äta någonting men  soup in a cup dricker man och så är det lite matigare;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0