Sunday freakin bloody sunday

Sunday bloody Sunday

Jag brukar tycka att det är onsdagar och måndagar som är det värsat dagarna på veckan. Men nu börjar söndagarna också börja glida in där.
  1. Jag har värsta söndags ångesten."Nej. fan, söndag! Skola imorn:( Jag måset plugga,städa,spa,va med kompisar, njuta av solen etc, etc"
  2. Jag får pluggångest också. Åååhhh plllluuuugggaahhh...  Måste hinna..."
  3. Sen är det städingen. "Mitt rum ser ut som ett freakin bombnedslag, men jag har ju läxor. Kommer jag hinna? Läxor/städa, läxor/städa,läxor/städa, läxor/städa , LÄXOR/STÄDA!!*damp*
  4. Mm, spa! Fotbad, nagelvård, tvätta håret, ansiktsmask,scrub...  Men vänta, jag har ju läxor och städingen. Läxor/städa/spa, läxor/städa/spa, läxor/städa/spa, läxor/städa/spa, LÄXOR/STÄDA/SPA!!!??*trippel damp*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0