Friends forever!!!!!

Hej!
jag är helt slut, sitter i soffan och slappar.
Det var idag jag hade fotbolls tunering men det gick inte direkt så bra.
Vi gick tyvär inte vidare till slutspel mer tänker jag inte säga mer än att vi hade en dålig dag.
Igår var det ju påskafton och jag moste säga att vi hade en jätte mysig påsk.
I mitt påskägg fick jag ett par skor ett skärp och ett armband jag fick självklart lite gois.
Jag har inga idér om vilken bild vilken bild jag ska välja till dagens bild så det blev den här:p

Som jag tillängnar till alla mina riktiga vänner som jag ÄLSKAR!!!!!!<333333



Fanny


Kommentarer
Postat av: Matilda

Naaw<3 Älskar dig också Fanny friends forever. Synd att det gick dåligt på turneringen, för du äger ut alla i fotboll.

2010-04-04 @ 21:34:23
URL: http://peaceloveandtwilight.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snälla kan inte du lägga upp skärpet, armbandet och skorna här på bloggen?

2010-04-04 @ 21:44:01
URL: http://peaceloveandtwilight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att det inte gick bra på turneringen, för precis som matilda sa är du väldigt bra på fotboll!! Älskar dig också kram och puss och ha ett fortsatt bra påsklov!!<3

2010-04-05 @ 08:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0