crazy in love

Numer 1

Har du någonsin vart så kär så att du tror att du ska spricka?

Har du någonsin vart så ledsen att du inte vet vart du ska ta vägen?

Har du någon sin velat något så mycket att du inte klarar dig utan det?

Har du någonsin vart så glad att du tror att du drömmer?

Har du någonsin vart som jag?

 

 

 Numer 2

Ibland när jag bara sitter hemma, lyssnar på min spellista, tänker och bara är.

Undrar jag om jag drömmer eller lever i min verklighet.

Du gör mig så lycklig, du gör mig så glad. Med dig känner jag mig älskad, med dig känns det som om livet har en mening igen.

Jag har en grej som alltid seger till om jag är för lycklig.

Att det här är inte riktigt, det här är bara spel.

Han älskar inte dig, han bara seger det för att få dig på fall.

Att minna vänner inte bryr sig, att minna föräldrar hatar mig.

Att jag inte är något värt.

 

 

Numer 3

Jag har tänkt, ibland för mycket.

Om jag skulle välja .

Att skulle ha träffat dig, och dö efter en månad. Eller att inte träffa dig, och leva livet ut.

Vet du vad jag skulle välja? Alternativ 1 lätt.

Jag skulle kunna offra mitt liv för dig älskling.

Jag skulle kunna dö, för dig.

 

 

Numer 4

Jag älskar dig Alex ibland för mycket. Du är mitt allt och jag kommer att älska dig till mitt sista andetag.

Till mitt sista skratt.

Till min sista tår.

Till minna sista steg.

Till mitt sista hjärtslag.

Ska jag älska dig in i det mörka. För alltid och för evigt.




Number 5

I did live in hell, I was depresst, I was his slave. Trapped in the illness.

I am in heaven when I am with you. I don’t need to feel lonely because I have you.

 

 

 

Numer 6

Vet inte vilka ord som går att använda.

Vet inte vad jag ska se på längre.

Vet inte om jag kan gråta.

Vet inte om jag vill skratta.

Vet inte om jag älskar dig längre.

Jag vill det gör jag verkligen. Men jag vet inte om det går längre.

Du seger ständigt att du älskar mig, seger det samma såklart.

Vet inte om jag vill andas.

Vet inte om jag vill känna mitt hjärta slå.

Vet inte om någon bryr sig längre.

Vet inte vad jag vill.

Vet inte vad jag ska ta mig till.

Det ända jag vet är att jag vill försöka, jag vill försöka älska dig.

Jag ska, jag lovar, jag svär.

Jag ska försöka älska dig tills mitt hjärta slutar att slå.

 

Vet inte om jag kan lova min kärlek. Vet knappt vad det är.

Men det jag vet är att min puls den slår så fort när jag ser dig.

Minna tårar rinner så fort jag tänker på dig.

Det jag vet, det jag kan se, det jag kan tro, att jag är galet deprimerat förälskad i dig.

Det jag vet är att jag fortfarande kan se.

Och det jag ser, när jag ser på dig.

Det är vackert, så vackert.

Du är det mest vackraste, underbaraste, kärleksfulla, passionerade varelse jag någonsin sett.

Och du älskar mig.

Kan knappt fatta det men det gör du.

Orkar inte lita på min instinkt, orkar inte trycka ner mig själv.

Jag vet att jag kommer att bli sårad, krossad, mosad, förord av dig.

Men jag orkar inte bry mig för jag har redan vart i det mörka, i det trista. I det kalla, i det onda. I mitt helvete

I den värld jag lever i.

Men med dig så är jag glad. Med dig är jag i himmelen. Med dig är jag äntligen fri från det onda, från det kalla för då är jag med dig.






rösta på vilken ni tycker mest om. dom kanske är lite konstiga men det är ju jag som har skrivit dom så...

pussar och kramar från er Malin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0