Dagens låt

Har ju inte blivit så mycket bloggning på sistone. Kommer inte bli det den här helgen heller tyvärr.
Jag och Fanny har 13-års fest i helgen och har fullt upp med det.
Just nu håller jag på med våran quiz vi ska ha, kommer få göra det hela kvällen(och natten) efter som jag och Fanny aldrig kommer överens.

Det har kommit bra nyheter på twilight-fronten , Eclipse trailern får vi den 12 mars lagom till Robs film Remember Me har premiär.

Kan lika bra lägga ut dagens låt när jag ändå bloggar.

Emelie tyckte att jag skulle ha en låt som hette bright and shiney som dagens låt.Den är från en film som heter Bubbel boy som vi har sett på so:n den här veckan. Texten är ganska sjuk : "Always happy never gay"(?!)



Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0