Matilda again

Hej!
Blogg.se har hållt på att krångla så det har inte gått så bra att blogga. Men nu kom jag äntligen in här.
Min vecka har vart väldigt stressig med min och Fannys fest, kompisar, yogan ,4 prov(!)m.m. Så det har bara inte funnits tid till det.
Nu håller jag på at boka billjetter till Valentines day tills på fredag. Jag, Emelie och en till kompis ska gå. Fanny skulle också hänga med men hon kunde inte:( Så det blir bara vi tre..

Jag och Em har börjat på yoga på tisdagar:D Det är skitkul förutom den för
jävliga träningsvärken jag har i skulderbladen och nacke. Tror jag sträckte mig lite, får nog ta det lite lugnare nästa gång.

Men nu måste jag sluta blogga. Ska boka billetter och plugga inför So prov. Kanske hinner blogga mer imorgon(fast då har jag eng prov att plugga till) och på Söndag, då tänkte jag baka Cupcakes!


bye Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0