Tv Nerd...

Blev ju inte så bra uppdatering i bloggen igår. Det var ju bara jag(matilda) som inte "glömde" göra det. Idag blir det så också men inte för att de "glömmde" det utan för att Emelie är på Ikea och Fanny och fotbollsträning till way to late. So you are stuck with me

Jag kommer nog heller inte att hina skriva så mycket, jag har skit mycket engelska läxa: Cathy Freeman text+glosor+workbook p.18-19+A4 om Cathy Freeman. Men nog om det. Jag har suttit framför tv:n ända sen jag kommit hem. One tree hill,Project Runway(inte runaway!), Chuk och mitt i One Tree hill(jag har inspelat så hon har redan sett klart det)ringer hon till mig och säger:
-Har du sett One Trre Hill?!
-Aa, jag tittar på det nu
-Keith har dött!!!!

Snack om att jag dampa på henne jag säger klart och tydligt: Jag tittar på det nu men näeh då, såklart hon tror att jag tittar på eftertexterna eftersom det är de som går på tv. GAHH!!!


Nu måste jag tyvärr göra eng glosorna

bye<3

Kram Matilda
Carol-Hannahs dress(The winner) så snygg<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0