Dagens:D

Heej!
Det har inte blivit nån bloggning idag(som vanligt). Jag palla inte när det går så mkt bra på tv. Glee är min nya favoserie. Jag vet inte varför Emelie aldrig skriver nåt. Känns som det bara är jag som driver den här bloggen ibland:( Men jag tänkte att eftersom det alltid är så dåliguppdatering så kanske Fanny ska börja blogga här oxå:D aja här kommer dagens iaf:P

Dagens låt:
Är Katy Perry-Hot n Cold!
Jag älskar den låten ,älskar musikvideon den är så j*vla rolig!:D



Dagens bild:
Det var ganska länge sen jag hade en bild på någon ur twilightcastet så idag står otroligt vackra Nikki Reed för dagens bild

Dagens citat:
Alice Cullen:It sounded as if you were having Bella for lunch, and we came to see if you would share

//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0