Game stop....

Heej!
Jag har inte gjort så mycket idag.
Fast jag har faktist tittat på en film som jag inte riktit kommer ihåg vad den heter men jag tror det var not i stil med Game stop. Den var faktist ganska bra, den handlade typ om en om en kille som var cirka 30 år och var känd fotbolls spelare och fick helt plötsligt veta att han hade en dotter som var åtta år och skulle bo hos honnom i en månad.Men  så var det massor problem kring det eftersom han var mitt inne i sin kariär och var uptagen hela tiden.Jag har också pratat med Emelie och jag fick veta att hon kom sjua och det var jätte bra efter som hon precis ha fått hoppa upp till en högre grupp.
(hinner inte lägga till en bild sorry)

ses

//Fanny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0