One three hill

Heej!
Idag så åkte vi skridskor med skolafast jag hade inga så jag slapp vara med.
Efter skolan så var jag med Matilda vi planerade lite inför våran 13års fest son vi tänkt ha tillsammans men jag tänker inte avslöja not om det för det är hemligt. Men jag kan i alla fall avslöja attt vi kommer att ha det skitkul:)
Här komme också dagens bild:

En bild på one three hill gänget. Och för er som inte har sett one three hill så är det en jätte bra serie som jag verkligen rekomenderar er att se själv följer jag den varje dag utom när jag har träning.
Den går på feman varje eftermidag måndag-fredag mellan kl 15:40-15:45:)

ses snart

Kram Fanny 



Kommentarer
Postat av: The blogger Fanny

stavfel igen råkade skriva kran Fanny dubbla gånger, sorry

2010-01-26 @ 20:34:21
Postat av: nora

gör ju inge ;)



2010-01-27 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0