ängeln från det blå

ängeln som rädda mitt hjärta
jag satt nätter långa, skrev Minna smärtor och känslor på ett papper. Det var nytt år 2009s slut, slut på mitt helvete. Ett leende var allt som behövdes, ett leende från dig. Mitt hjärta slog så hårt varje gång jag såg dig. Mitt hjärta hade läkt och jag kunde äntligen bli kär om på nytt.

Dagarna gick och dig såg jag inte mer, men i minna drömmar där fanns bara du. Det har gått 3 månader och jag är lika kär, en månad sen jag träffa dig och jag saknar dig som fan.

Jag mår piss gråter nätter långa vill bara ligga i din famn, allt ska vara okej och du ska kyssa mig och allt ska bli bra. Jag vill känna din värme, ditt hjärtas slag slå fortare och fortare för varje andetag. Jag kommer att älska dig för evigt, vad som en händer kommer du vara min ängel. Men snälla krossa inte mitt hjärta, jag vet inte om det kan läka igen.

Vem ska få mig att gråta vem ska få mig att skratta. Vem ska älskar mig som jag älskar dig?  Varje natt när jag stänger minna ögon ser jag dig och börjar le. Jag hoppas att någon snart   Kan se mig i ögonen och se mig för den jag är. Jag hoppas snart att någon kan älska mig  som jag älskar dig. jag vill att någon bara kan hålla om mig och sega hur underbar jag är.  Jag saknar känslan efter kärlek, saknar allt med vänskap som finns. Jag kan inte bli älskad  Fattar det nu. jag kan bara längta, kärlek är en dröm som aldrig kommer bli verklighet för mig. Jag vill bli kramad, jag vill bli kysst. För en gångs skull snälla gud vad är allt detta?   Är detta mitt liv? Jag kan inte kalla detta liv, detta är mitt helvete.

en av dom första dikterna jag skrev 

tack wille att du rädda mitt hjärta när det var som värst men alex tar mycket bättre hand om det än vad du gjorde. och jag älskar honom verkligen med <333

älskar dig alex,älskar dig av hela mitt hjärta

pussar och kramar från malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0