Crazy in love

Har du någonsin vart så kär så att du tror att du ska spricka?

Har du någonsin vart så ledsen att du inte vet vart du ska ta vägen?

Har du någon sin velat något så mycket att du inte klarar dig utan det?

Har du någonsin vart så glad att du tror att du drömmer?

Har du någonsin vart som jag?

 

Ibland när jag bara sitter hemma, lyssnar på min spellista, tänker och bara är.

Undrar jag om jag drömmer eller lever i min verklighet.

Du gör mig så lycklig, du gör mig så glad. Med dig känner jag mig älskad, med dig känns det som om livet har en mening igen.

Jag har en grej som alltid seger till om jag är för lycklig.

Att det här är inte riktigt, det här är bara spel.

Han älskar inte dig, han bara seger det för att få dig på fall.

Att minna vänner inte bryr sig, att minna föräldrar hatar mig.

Att jag inte är något värt.

 

Jag har tänkt, ibland för mycket.

Om jag skulle välja .

Att skulle ha träffat dig, och dö efter en månad. Eller att inte träffa dig, och leva livet ut.

Vet du vad jag skulle välja? Alternativ 1 lätt.

Jag skulle kunna offra mitt liv för dig älskling.

Jag skulle kunna dö, bara för dig.

 

Jag älskar dig Alex ibland för mycket. Du är mitt allt och jag kommer att älska dig till mitt sista andetag.

Till mitt sista skratt.

Till min sista tår.

Till minna sista steg.

Till mitt sista hjärtslag.

Ska jag älska dig in i det mörka. För alltid och för evigt.



 kram din Malin


Kommentarer
Postat av: Asta

Var ifrån får du alla dina underbar dikter? Alla är så vackra! <333

2010-07-22 @ 22:14:09
URL: http://sparklingvampire.blogg.se/
Postat av: malin

heej!! tack för komentaren. jag skriver bara från hjärtat det är allt.

förut skrev jag bara låtar men nu skriver jag messt dikter och sådant

2010-07-22 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0