malin här ;)

när du känner en vind, som susar förbi.
om du  känner en vattendroppe som faller.
när du vet att våren är förbi.
om du skrattar, om du gråter
när du älskar, när du hatar.
när du saknar, när du äntligen fattar.
att jag altid kommer att vara där. alltid vara i ditt hjärta.
borta från din nivå men kvar i din själ. borta från livet fasst i döden.
du vet vem jag älskar du vet vem som är mitt allt.
du vet att du va den jag älska du vet att det bara var du.
du är mitt allt du är minna andetag. jag kan inte holla din hand kan inte kyssa dinna läppar. minna sista meningar var ditt vakra smeknamn.
minna sista andetag, minna sista steg, minna sista hjärtslag, minna sista tankar, min sista känsla, min sista kärlek. var för tillängnat till dig min älskade. allt jag gjort allt jag kännt har du vart där vid min sida.
vid dödsbädden, vid sjuksängen, vid altaret. vid mitt hjärta.

kan inte berätta vad jag verkligen känner för dig.  men jag hoppas att du kan fatta att du är mitt hjärta och kommer alltid att vara.







Kommentarer
Postat av: Asta

Vilken vacker dikt! :)

2010-07-27 @ 11:40:13
URL: http://sparklingvampire.blogg.se/
Postat av: malin

tack

2010-08-18 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0