malin här ;)

heej alla bloggare !
idag har jag och tjejerna vart i centrum, vi va där i 4 timmar hadde skit kul och handla upp halva barnbidraget.
jag brukar ju liksom inte skriva här men det ska det bli ändring på.
vi slutar skolan imorgon, hoppas det blir fint väder så att vi kan ha avslutning i slottsparken. annars blir det idrottshallen igen skit kul :( ( NOT!!)
vet att jag inte ska känna så här men jag vet inte om jag är kär i min pojkvän. han är typ bara kär i mig men jag vet inte. han är fett gullig men  kanske inte rätt kille för mig just nu.
gillar ju oscar men han ärr inte direkt förhållande typen. vill snacka med tjejerna om det men vet liksom inet vad jag ska sega.
dom får ju reda på det nu men ja....
ska åka gokart med farsan imorgon sedan till grönan ( fett kul ! ) men vill typ hellst sitta hemma och skriva dikter.
känns som den tiden just nu.
hoppas ni får en bra sommar :)

pussar och kramar från malin

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Happy fan

Stackars din pojkvän,antagligen vet även han hur du känner för honom nu:S Aja,du borde vara med den du mår bra med:)<333

2010-06-09 @ 19:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0