Våfflor....

Heej!
Idag är det våffel dagen (Okeej, jag vet att det inte är världen störrsta dag men det är typ 7 år den jag åt våfflor på våffeldagen och nån annnan dagför den delen)
Idag skulle vi ju titta på film och äta godis i skolan men av någon anledning så blir våran svenska lärare sjuk (och det var hon som skulle fixa fiilmen till oss men som tur var så räddade våran matte lärare åsa allt så ett stort tack till henne hon äger)
Jag var hemma hos Sofia idag för förrsta gången i hennes nya hus det ver jätte fint och hennes rum var jätte mysigt.
Nu ligger jag och tittar på tv det är inga super program som går idag jag tittar på Simon och Tomas det är ok.
Här är också dagens bild:P


En bild från Avatar



Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0