Wednesday bloody Wednesday

Det är nästan ingen som gillar måndagar men jag tycker inte om onsdagar. Det är inga roliga lektioner och så har både Emelie och Fanny träning:(

Fast det finns en bra sak med onsdagar, det är "Greys Anatomy". Tur att en av mina favorit tv-serier går fortfarande. Istället för "OTH" går "förhäxad" på tv. Det är inte direkt så att "One Tree Hill" saknar tittar. Nästan alla mina vänner tittar på det och det står inte på kanal5 varför.

Ni vet Razzie awards(motsattsen till Oscars galan)som ger ut pris för bl.a. sämsta film? Både TTS och Robert och Kristen var nominerade i kategorier. Som tur var så slapp de ta i mot ett sådant hemskt pris.

Nu ska jag gå och duscha, får se om jag bloggar mer sen

Kram Matilda<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0