I see Edward everywhere!

Hej!

Jag vet att det inte kommer så många uppdaterningar i bloggen:(Jag har inte haft tid och Emelies internet funkar fortfarande inte,så det är bara jag som kan blogga.
Idag var jag och Emelie hemma hos Fanny:D
Vi skulle egentligen plugga men det var One Three Hill på tv och det kana man ju inte missa!
Specielt inte om det är dem gamla avsnitten från när de går på High school^^

När jag var inne på twilightmovie(som för övrigt ät en skitbra twilightblogg med mkt uppdateringar) hitta jag denna:
Titta på den röda pricken i 30-40 sekunder och titta sedan mot en vägg...
...så kommer ni se Edward!
Om han försvinner är det bara att blinka lite.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0