The Ultimate Coffe Shop

Ett ställe där vi alltid stannar till på när vi shoppar är Espresso House! Det finns på de flesta ställen och t.o.m. mitt i mot science fiction bokhandeln.

När vi är där tar jag nästan alltid en Chai Latte. För dig som inte är sugen på thè men inte gillar kaffe är Chai Latte perfekt! Plus att det alltid finns massa gått fika att välja mellan. Om du äter där ofta är det smart att skaffa en espresso house kort. Man laddar det med 100 kr i kassan sen kan det användas som ett "betalkort".







Källa

Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: S

Inne på eran blogg för först gången,den är jätte fin :) Är själv oxå ganska twilgiht-besatt så ja skrattade en massa när jag läste twilight skämten :D

2010-04-07 @ 20:57:51
Postat av: S

Haha,hoppsan jag menar twilight x)

2010-04-07 @ 20:59:05
Postat av: Matilda

Sv: Tack, kul att du oxå gillar twilight:D Ska snart lägga upp nya twilihgt-skämt. Du hittar flera i kategorin twilight jokes.



Kram Matilda

2010-04-07 @ 22:45:21
URL: http://peaceloveandtwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0