Vårmode

Nu kanske det börjar bli dags att tänka lite på vårens sköna outfits? Själv drömmer jag mig bort så ofta som möjligt! Vårens kläder verkar gå mycket i beige och brun, iaf vad jag har läst. Blommigt är också ett måste, för att matcha dem vackra ängar som jag hoppas visar sig snart!!!



Ett par blommiga shorts sitter säkert snyggt på<3
från hm



Och som jag sa förut verkar marinmode vara tillbaka!
från hm


Från hm


Och jag var tvungen att lägga in en klänning med lite av Fannys stil, också från hm.


Och sedan en med typ samma mönster från hm.



276519Vad är detta för jeansmode som jag har missat, med den konstiga "resoren" på knäna?




Vilken söt!!!

Kappahl


Kappahl





En jumpsuit blir nog måstet för mig i sommar.

från Lindex


Lindex Shop Online - Jeggings
Jeansleggings(treggings eller jeggins, kalla dem vad ni vill) fast som shorts? Ja, det blev inte så pjåkigt!

Lindex


Lindex Shop Online - Jeansjacka

En jeansjacka är viktigt för varje vår, men det är svårt att välja, det finns så många!!

Kram Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0