Varför är livet inte rättvist?

GAH!
Jag dampar på Emelie hon skriver aldrig i bloggen!!!!
Men det kan bero på
1:Hon är trött och sover
2:Hon har mycket läxor
Den tredje och den mest troliga av dem
3:Hennes internet funkar inte

Idag skulle Dampan(Jag kallar fánny för det haha,hon blir skit förbanad och kmr förmodligen och mörda mig) komma hem till mig, men hon skulle vaccinera sig mot svininfluensan idag så det gick inte.
Hon kommer förmodligen få vänta i några timmar på sprutan:( Hoppas hon inte blir sjuk av den:P

Igår såg Emelie New moon!!!
Jag är så jävla avuensjuk!!!
Och nu vill hon spoila mig med allt!!
Hon har fått en SKIT big poster oxå!!!
GAHHHHH!!!!
Livet är så orättvisst!!



Det här blev ett ganska långt inlägg:P
Hoppas ni orka läsa alla<3

//Matilda<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0