Hej och välkomna till bloggen!

Hej!
Vi är två tjejer i tolvårsåldern som hade lust att starta en blogg. Vi båda är riktiga twilight-fan och har läst alla dem fyra böckerna. Jag, som har fått äran att skriva(även fast matilda är här) första inlägget älskar scrapbooking(ett kul sätt att dekorera fina bilder man har), läsa böcker, och så går jag på konståkning. Matilda är en riktig bokslukare, hon skulle nog dö om hon inte hade en bok att läsa. Hon och jag brukar vara mycket med våra vänner som står oss väldigt nära. Vi hoppas att ni läser fler av våra inlägg och gillar dem.  

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

WIHO. Jag är som er...

Typ.

2009-10-20 @ 19:08:41
Postat av: Anonym

woohoo!

2009-10-20 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0