Dagens citat - April skämt

Som sagt det är ju första april idag och det hade inte Emelie glömt.  Hon försökte lura i mig att Breaking dawn inspelningen hade lagts ner.

Em: Omg!! Demn ska lägga ner inspelningen av breaking dawn!! Det är helt sjukt!!
Jag: Haha, så dum i huvudet är jag inte. Och förresten så har den ju inte ens börjat
Em: Nej, jag skojar inte! Dem kmr aldrig spela in den!
Jag: Haha går fortfarande inte på det
Em: Men jag skojar inte! Det är inte kul när du inte tror mig för jag har gråtit i en kvart eller mer!
Jag: Var har du läst det? Går fortfarande inte på det
Em: Någon tidning som låg i nåt hörn här på spat
Jag: Verkligen, sen när är någon random tidning före twifans?
Em: Men det är massa turister här! Dem har med sig massa skvaller tidningar från USA
Jag: Ok, jag låtsas gå det så du bara erkänner någon gång. Nej, shit ska inspelningen läggas ner!?
Em: Men du behöver inte låtas längre




Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0