Emelies morgon!

Så här ser min fridliga och underbara morgon ut:


6.30 Mobilen börjar låta och gnälla. Jag blir förbannad på mobilen för att den väckte mig. Slänger mobilen i golvet. Inser att jag satte på alarm igår för att jag skulle ha mycket tid på morgonen.

6.31 snooze

7.48 Har somnat om igen när oskar(10-årig lillebrorsa) väcker mig med ett skrik (vaknar direkt). Jag frågar vad det är och han säger vad klockan är, vilket gör att jag plötsligt får massa spring i bena. Skolan börjar 8.30, men tiden springer ifrån mig som om jag såg ut som ett monster(vänta bara tills jag inser att jag verkligen gör det).


7 och... inte för att jag brukar hinna hålla koll på det exakta klockslaget men jag visste att jag skulle göra mig i ordning på typ 10 min.

8.00 måste gå till skolan för matilda anländer (hon och ibland fanny brukar komma på morgonen). Har inte hunnit med ett skit. Matilda kör sin du-går-i-lumpen-emelie-taktik och jag blir så stressad att jag glömmer att...




ajajaj, jag måste plugga, men om ni har blivit psykiskt påverkade av mina kassa känsla för humor så kan ni kontakta kuratorn på vår skola(hon suger).

Kram Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0