Glad påsk!

Hej Hej!
Har inte bloggad på ett tag ''im sorry''.
Skönt att det äntligen är påsklåv men idag är det också förrsta april och jag trodde att jag hade sluppit undan alla försök att luras i år men så skickae Em ett mess till mig där det står att inspelningen till Breaking dawn har lagts ner men jag såklart inte på det.
I helgen ska jag spela fotbolls tunering och jag är riktigt taggad eftersom att jag missade träningen igår p.g.a att jag hade jätte ont i halsen och var jätte förkyld men jag hoppas verkligen att jag blir helt frisk till tuneringen.
Glad påsk här är dagens bild:P

Den här är bara så himmla söööööööööööt<3333333333333


Fanny

Kommentarer
Postat av: Tindra

Heeeej

Jag älskar eran blogg så jävla mkt den är som min högra hand.

Ni är bara bäst jag önskar att jag kunde träffa er (Fanny, Em, och Matilda asså)

jag skulle betala för det ni är mina störrsta idoler 0ch jag menar det verkligen

puss <33333333333333333333333

2010-04-01 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0