Hasseluddens Yasuragi

Nu kommer en utvärdering på spat jag var på i torsdags och fredags:


Jag älskar detta spa, det är verkligen japanskt och jättemysigt. Maten var proffsigt lagad och dem hade grym sushi. I badet  kunde man tvaga sig, alltså göra en typ av badceremoni japanerna gör, och bada i dem varma källorna både ute och inne. Tyvärr provade jag ingen behandling, men det räckte ändå för mig. När man fick nog av att bada kunde man bara gå och hämta lite färsk frukt, lägga sig ner på en solstol och läsa nån bra bok. En mysig yukata, alltså typ en morgonrock, ett par sköna tofflor och en baddräkt följde med gratis hem som en sovenir!! 



Den varma källan utomhus


Entré



Yukata




Kram Em




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0