Hello Kitty - HUS

Ni kommer väl ihåg när jag bloggade om ett rosa hello kitty hus förut?

Nu tänkte jag lägga upp lite fler bilder, för er som undrar hur det ser ut inuti eller om det finns flera hus!

Den här finns i sanrios egna nöjespark som ligger i Japan.


house.jpg


hellokitty.jpg


windows.jpg



railing.jpg



wall.jpg
Bara i teglet göms dekorationer!


car.jpg
och varför inte ta en åktur med denna?





chandelier.jpg


fireplace.jpg

sofa.jpg
jag skulle kunna sitta där och njuta av omgivningen LÄNGE...

sofa2.jpg

bed.jpg
Och här sover kitty.

bedside.jpg
Ett nattduksbord kan man inte vara utan.

dressingtable.jpg
Någon typ av Hello-kitty-sminkbord.


fishtank.jpg
Akvarium.

bathtub.jpg

door.jpg

Och här kommer fler bilder från mitt gamla inlägg:

Hello Kitty houses


Hello Kitty house


Hello Kitty house inside

hello kitty villa bedroom

hello-kitty-house-in-shanghai-3



hello_kitty_castle5


Kram Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0