Lucky,lucky,lucky...

Hellu;D

Är jätteglad just nu, vi vann veckans blogg på lovevampires! Ska inte hålla värsta tacktalet men tack till er som har röstat.

Imorgon är det slut på påsklovet:( Vet inte riktigt varför men jag känner mig nervös inför första skoldagen efter lov^^

Dirty little secret...



Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa Nightfall(5 boken i vampire diaries). Jag vet vad ni tänker; har inte den där j*vla bokmalen läst ut den snart? Men jag försöker "spara" på boken så den inte tar slut för fort.


Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: Fjono

(Nå har eg fått det siste innlegget mitt som det EIGENTLEG skulle vere. Måtte berre sei det, sidaen du kommenterte der:)

2010-04-11 @ 23:27:32
URL: http://freakof.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0