malin här ;)

tjenare ett tag sen jag skrev något i den här bloggen!
tjejerna pressar mig att gilla twilight så att de kan axeptera att jag är kär i en kille som heter olle som dom typ hatar men vad ska man göra jag älskar honom.
så jag tänkte det var bra om jag visa för dom hur jag värkligen känner fär honom och vad är bättre en en dikt skriven av mig.

Kärlek kan vara sorgsen, älskvärd och hellt galen, den kan vara fantastisk, fruktansvärd och `` heart breaking ´´
Den kärlek jag har inom mig är farlig, farlig på många sätt. den kan såra alla om kring men krossa hela ens hjärta i miljontals bitar.
Du är min bästa vän och jag har älskat dig ända sen jag träffa dig.
Minna vänner kan inte förstå och det får faktiskt gå. för jag är så galet förälskad i dig det kan väll gå.
Jag vill föklara för dig men jag vet inte med vilka ord. Det finns så många och jag kan inte beskriva det helt.
Jag vet inte om jag kan för tänk om du inte känner det samma du är mitt allt utan dig är livet inte värt. du är mitt hjärta, men jag moste men hur ska jag förklara för dig att jag älskar ditt skratt, ditt smile och ditt underbara sätt att leva. dinna ögon, dinna läppar allt med dig gubben det  finns det nog bara en mening.

JAG ÄLSKAR DIG FÖR FAN !!!!!!!
 

OBS!!
komentera gärna XO XO MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0