Fyrishov!

Hellu;D

Förra helgen var jag&Em och bada på fyrishov! Det är ett äventyrsbad i Uppsala. Eftersom det var påsklov hade de någon "happy kidz grej" med massa olika aktiviteter. Man fick en skattkarta som visade var 5 olika bokstäver låg. När man hittat alla bokstäver skulle man sätta ihop dem till ett ord. När man kom på det rätta ordet gick man till en badvakt som visade var "skattkistan" låg, och valde ett "pris"(typ godis,kortlek,gosedjur etc.). Sen skrev man upp sig på en lista och hade chans att vinna en 2 kg stor marabou choklad!

Em&jag var med i ett kanot race också! Vi var typ de älsta som deltog resten var bara massa småbarn... Em kom 2:a och jag 3:a.
Sen efter det drog de vinnaren av den stora chokladkakan! Det var en tjej som hette Fanny nånting som vann, men hon kom aldrig och hämta sitt pris. Så tre timmar senare drog de en ny vinnare. Ida, min 2,5 åriga lillasyster! Hon fatta först inte att hon hade vunnit och gick bara förbi haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0