Melodifestievalen+Avatar+Macarons...

Hej!
Jag har precis ätit lunch normal tid på en helg. Jag brukar alltid gå upp kl 11 och äta lunch typ 16 så det är typ rekord för mig.
Idag går melodiefestevalen av staplen. Första deltävlingen är i Örnsköldvik , där ska bland annat Jessica Andersson, Salem al Fakir och Ola Svensson tävla om en finalplats. Jag har inte riktigt en favorit än men Alcazar och Sibel är ju för det mesta bra.

Tyvärr som kommer jag och Emlie missa det för just då sitter vi i en mörk biosalong och tittar på Avatar i 3D. Jag får väl be mamma att spela in det eller nåt.  Men nu äntligen så ska jag få se den. Varje gång jag har försökt boka billjeter så har det vart fullbokat.


Nu tänkte jag gå och baka macarons. Har hört att det ska vara j*vligt svårt att lyckas, ni får se resultatet själva sen.




byebye
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0