Smått och gott

Hej!
Blogguppdateringen har varit ovanligt låg på den senaste tiden. Jag har varit upptagen med läxorna(vi hade fyra prova denna vecka!) och Fanny och Emelie har ju sina träningar. Imorgon har vi engelska prov på kapitlet sports så jag hinner inte skriva så mycket idag heller.

Imorgon ska jag och några kompisar se Valentines day! Den verkar ju faktsikt jättebra och med den rollistan vad kan gå fel? Ett stort plus är att Taylor och Taylor är med. Här har ni en trailer;



Jag tänkte blogga massor idag och göra choklad cupcaks med philadelphiafrosting men jag var tvungen att följa med föräldrarna när dem skulle köpa nytt badrumsskåp. Nån måste ju passa min lillesyrra.

Har ni sett dem "fina" twilight dockorna från Tonner? Dem har tidigare gett ut dockor på Bella,Edward och nomaderna och nu även Jacob Black! Döm själv hiss eller diss?
LOL



Nu måste jag plugga

bye
Matilda

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha ååh:P

2010-02-12 @ 22:08:31
URL: http://emeliied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0