Matilda again

Hej!
Sorry att jag inte har bloggat den här helgen. Det är för att jag har vart så upptagen^^
I fredags var vi och såg valentines day(ni ska få en reccenstion på den sen förresten) och kom hem typ klockan 21 så då orkade jag inte blogga så mycket.
I lördags var jag coh Fanny på fest. Först på dan åkte vi och shoppa inför festen. Det var då jag köpte en skit snygg t-shirt från Gina Tricot(Är en sucker för de). Sen gjorde vi oss iordning hela dan och vid fyra tiden kom Emelie över och hjälpte att styla mig och Fanny.

Idag(allahjärtansdag) kom Em hem till mig och vi gjorde cupcakes! 6 stycken vanilj med citronfrosting och guld strössel och 6 stycken choklad med en blåfrosting och ett jättesött rosa strössel. Det kommer bilder på det sen av Emelie. Sen så lockade jag håret på Em(blev ganska misslyckat) och sen skulle hon locka håret på mig men när hon gjort halva mitt hår så ringer hennes mamma och säger att hon ska hem om 10 min och jag kan ju inte gå till skolan med halva håret rakt och den andra halvan lockat så mamma fick hjälpa mig med resten. Det blev faktiskt lite som peytons hår:D Väldigt "upplockat"

Nu hinner jag iaf inte skriva mer. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och har gjort det hela veckan så måste städa nu.

bye<3
Matilda


Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt design! Allt bra?

2010-02-16 @ 10:40:56
URL: http://saraellinorkampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0