Valentine´s Day Recension (finally!)

I fredags så gick vi ju och såg Valentine´s Day. Jag, Emelie tyckte att den var jättebra. Jag tyckte det kändes som en så kallad "feel good- film", fast det är väl inte så konstigt när filmen handlar om kärlek...






Jag, Fanny & Matilda tänkte att var och en fick tycka till om filmen, istället för att enas om en recension.


Emelie:

Jag tycker att Valentine´s Day var en film som man blev varm i hjärtat av. Den var både komisk och seriös, med vissa känslosamma inslag. Dock tyckte jag att filmen ibland kunde bli lite rörig, med alla olika situationer i en. Ända så ser jag filmen som helhet en stark 100 av 10!!!!!! Ett stort plus var alla bra skådespelare. The Tays är bara för söta!!!!!!!<33


Fannys & Matildas kmr senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0