Dagens+lite shopping

Heej!
I förrgår var  jag å shoppa. Jag hade presentkort för 700 spänn från julafton. en det blev inte så mycket shopping ,köpte bara ett mörktblått linne från jc och *trumvirrvel* twilight 2-disc utgåvan! Den har 150 minuter extramatrial varvar 90 av det är nytt+ att man fick en stor new moon poster,4 the twilight saga vykort,4 klistermärken och s.k. "trading cards" på Bella,Edward, Jacob och New moon.

Nu när jag ändå skriver ett inlägg så kan jag bjuda på dagens:D

Dagens bild:

Kom på att vi inte har haft så mycket Paramore på bloggen



Dagens citat:
Bella:Youre kidnapping me ,arent you?
Alice:Sorry, He paid me.
Bella:How much?
Alice:
The Porsche. Its exactly like the one I stole in Italy.

Dagens låt:

Paramore crushcrushcrush



//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0