Sorry...

Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte har bloggat något på hela dan:(  Jag har precis kollat klart på One Tree Hill och ätit mellis så jag har inte hunnit skriva nåt.

Imorse var det kaos! Det hade typ kommit 30 cm ny snö på marken. Min lillesyrra kom en kvart försent och trafiken gick i snigelfart. Jag kom iaf i tid. Vi börjar en halvtimma senare än henne vilket är ganska skönt.

I skolan hade vi so-prov. Jag är inte världsbäst i so och hade fått hjärnsläpp så jag tror det gick sådär...
På idrotten hade vi redskaps gymnastik. Är inte så himla bra på fristående och såna grejer men ringar är ganska kul.

Nu ska jag gå och duscha
skriver mer sen

kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0