TV-program

Heej igen!
Jag tittar ganska mycket på TV så här kommer några program som jag bruka följa och som jag verkligen rekomenderar:P

Made in sweden:
I årets made in sweden som leds av idol juryn leder så återförenar dom gruppen Play och den består av Sanne, Anaïs och Fanny:)
Programet tror jag går på torsdagar kl 21:00 och då kämpar dom för att släppa ut en skiva och slå igenom typ.

Svart hår:Anaïs Blont hår:sanne Rött hår: Fanny och så Andreas från idol juryn

Lets dance är ett program jag tror alla känner till men i alla fall så är det ett program där känndisar tävlar i pardans.De går varje fredag kl 20:00

En bild på alla som tävlar i årets Lets dance!

Glee är ett annat jätte bra program som jag följer det går varje torsdag innan made in sweden och Glee handlar om ett americanskt highschool där dom har startat en music grupp som heter Glee det finns såklar också en cheerlidergrupp och en fotbollsgrupp.


En bild på hela Glee gänget

Andra program jag rekomenderar är:
One three hill
Vänner
Blåsningen
Gost whisper
How I met youre mother

ses

//Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0