Tjejkväll!

HelluO_o
Vi hade skitkul igår.
Först kom jag över vid ett tiden och då åt jag och Fanny lunch.
Sen satt vi framför datorn tills Emelie kom vid 16:00 istället för 14:00 som hon sa att hon skulle göra(fråga mig inte varför).
Sen så satt vi framför datisen ett tag till innan vi gick och köpte godis. Fanny och hennes brosa försökte skrämma oss hela tiden. Det var inte specielt kul, jag hade nylonstrumpbyxor(frös som f*n) och Emelie hade jeansleggings. Men tillslut så kom vi hem med smärre köldskador.
Sen åt vi middag, det blev tacos! Efter mycket flams vid middagsbordet bänkade vi oss framför tv:n och satt på The Da Vinci Code. Typ kl 23 när filmen har tagit slut går vi upp på Fannys rum och tittar på min Greys Anatomy box till kl fyra, vilket inte är så smart eftersom Fanny har fotbollscup dagens efter...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0