heej malin här

tjoo!!!
har du någonsin blivit dumpad av en kille/ tjej  som du verkligen gillar. om du har det skriv in till oss på komentarer eller på vår hotmail [email protected]

det kan vara allt från sms dumpningar till upptäckt av otrogen het eller vad som helst.
det kan vara jobbigt att vara kär men för det mästa är det underbart <33

ni behöver inte skriva om det är för personligt men om ni vill berätta gärna om erat förhollande och ditaljer.
tippsa även om någon blogg har liksom inte koll på sånt

pussar och kramar från malin

här kommer en liten bild




min kärlek till dig är så djup att ingen kan se den.
mina känslor till dig är starkare en solens sken.
mitt leende har aldrig let fören jag träffde dig.
minna drömmar har alltid vart så hemska, mörka så onda. trodde alldrig att dom skulle försvinna fören jag träffa dig.
jag har aldrig vart så älskad, som jag blir av dig.
jag har aldrig haft så mycket fina tankar innan jag träffa dig älskling.

du är mitt hjärta du är mitt allt.
har sagt detta ,men mitt hjärta. det vill sega detta, igen och igen, tills tårarna faller.tills hjärtat slutat att pumpa.
älskar dig mer än du kan ana. älskar dig mer än någon kan inse.
kommer älska dig till mitt sista andetag.kommer äska dig in i det sista.
kommer älska dig tills min själ är fast i det onda.
 

kan inte rima idag går bara inte men du moste fatta att du har mitt hjärta.

älskar dig alex




Kommentarer
Postat av: s-torb

2010-08-07 @ 17:09:25
Postat av: s-torb

jaa det har jag via msn av simon jag kunde inte fatta det först men sen så bara sa han jg vill göra slut jag var ledsen i flera månader slutade vara med kompisar och var inte mig själv har inte vart mej själv sedan det hände så jaa jag har haft ett hål i mitt hjärta i 2.5 år och med miona kompi´sar malin,nora,fanny,julia,hanna,emelie,matilda m fler <<33

2010-08-07 @ 17:11:50
Postat av: s-torb

så med dom har det sakta börjat läka even fast jag byter skola kommer jag alltid vara sofia inte någon snobbig typ med bra undervisning!

2010-08-07 @ 17:13:20
Postat av: malin

sofia ta dig i baken jag är fan inte din polare och simon va fan din kusik, seriöst har det vart ett hål i ditt hjärta visst men va inte han typ en engångs grej eller juste du gilla ju aldrig honom eller ljög du för mig när du sa det ???

2010-08-17 @ 23:28:15
Postat av: malin

kusin *

2010-08-17 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0