Love sucks...

Har inte bloggat så mycket de senaste dagarna. Jag vet att jag sa att det skulle bli mycket uppdatering under lovet men det har inte blivit så iaf.Har varit upptagen och inte tänkt på det så mycket.

I tisdags  var jag i gammla stan. Skulle köpa new moon spelet i science fiction bokhandeln, ett likadant som Kenza har. Men det var slut:( Så jag köpte de fyra första böckerna i Vampire Diaries serien istället för mina födelsedags pengar. De är sjukt bra, fick intreese för dem när jag sett tv-serien på sexan. Böckerna skiljer sig väldigt mycket från tv-serien, alla karaktärer är inte med och handligen följs inte riktigt.

I onsdags som sagt såg jag Tim Burtons verison av Alice in wonderland. Hade inga förväntningar på filmen, men den var bra. Jag gillade karaktärerna och manuset kändes genom tänkt. Skådespelarna var bra också. Johnny Depp som The Mad Hatter och Helena Bohem Wright, Tim Butons fru, var hjärter dam.


Hela dagen igår läste jag och lyssnade på One Tree Hill sondtracket. När man väl har börjat läsa TVD går det inte att sluta^^. Jag ska köpa nightfall(den femte boken)och Shadow soulls(den sjätte boken)när new moon spelet har kommit in, fast det är inte helt säkert att de får in det:(


Kram Matilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0