Den blomstertid nu kommer...

Om tre veckor är et skolavslutning och jag har fortfarande inte hittat någon klänning att ha! Iiiiih! Det börjar bli lite panik för mig eftersom att jag verkligen vill hitta Den rätta. Okej, det där lät lite konstigt, menmen. Nu har jag iaf försökt hitta några värdiga kandidater. Vilken tycker ni verkar bäst?

Lindex Shop Online - Klänning
Lindex 299 kr



H&M 299 kr

Fanns i blå också, vilket antagligen är mycket snyggare.




H&M 199 kr

Finns i blått och vitt eller vitt och svart också men det fanns ingen bild på dem snyggingarna.


347583

KappAhl 299 kr

Något sött att använda till.


Aja, vi får se hur det går...

Kram Em






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0