Horoskop

Egentligen tror jag int epå horoskop, men detta var tydligen mitt horoskop för idag.

  Tur
Du bör inte ägna dig åt spel idag då din vinstchans praktiskt taget är noll. I övriga ting präglas dagen dock av tur.
  Hälsa
När du vaknar idag kan du känna olust över att behöva stiga upp, allra helst skulle du kanske vilja ligga kvar i sängen hela dagen.
  Ekonomi
Du kan spara en slant genom att inte gå med på att dela notan vid ett restaurangbesök idag. Annars får du antagligen betala dina vänners dyrare val.
  Arbete
En kommentar från en arbetskamrat gör dig irriterad resten av dagen. Möjlighet finns till att du har missuppfattat det hela.
  Kärlek
Mycket av det som händer när det gäller kärleken gör dig förbryllad. Du kan tycka att det går lite för fort framåt.
  Relationer
Det kärvar till sig med något som du trodde var så gott som avklarat.
Jag kan bara säga en sak, och det är att INGENTING stämde...

Kram Em(rösta på min kram em bild i emelie-kategorien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0