It's Friday, I´m In Love!

Tänk att man kan köra med samma rubrik varje fredag! Det är nog fjärde gången va? Och varenda eviga vecka tvingas ni lyssna på The Cure(okej, inte riktigt...). Varför ska jag bryta tradtionen?



Bara för jag inte har något annat att blogga om, så kan jag skriva om vad som går på tv ikväll. Vi inleder kvällen 18:00 med reprisen på vampire diariestv6. Efter ett spännde avsnitt av TVD byter du kanal till 3:an kl 20:00 lagom i tid till att Bones börjar. Sen fortsätter 3:ans tablå 2 ½ men och How I met your mother. Sedan är det en halvtimme kvar till modern family börjar på 4:an. Då kan passa på att titta på Talang i 30 minuter. När Modern Family tar slut 22:00 kan du kolla vad som finns på film kanalerna!

Ni kan  antingen följa min tv-tablå eller göra en egen på kolla.tv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0