Fabouls life of Matilda

Idag slutade vi klockan ett! Bara för att vår profil grupp var på naturhistoriska muset förra vecka slutade vi två timmar tidigare! Varken jag eller Em var där då av olika anlednigar, men vadå, ska läraren tvinga oss kvar i skolan? I dont think so...

Från och med idag så är vi lediga tills på måndag(alla som går i skolan är det). Måste hinna baka den här i helgen, ser så god ut, *dregel* och klippa mig. Har betsämmt mig att klippa 10 cm och göra blonda slingor! Tror jag blir snyggt till sommaren. Har bara gjort slingor en gång, fast då var det hemma typ 7 stycken. Taylor Swift har snygg frisyr. Älskar hennes coola lockar, en vacker dag måste jag permanenta håret i Swift lockar som jag kallar dem.


Kram Matilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0